فروش و نصب ساندویچ پانل در شمال کشور

معرفی ساندویچ پانل ✓ قیمت ساندویچ پانل ✓ مزایا و معایب ساندویچ پانل ✓ اجرای نصب ساندویچ پانل 7865 382 0912

فروش و نصب ساندویچ پانل در شمال کشور

معرفی ساندویچ پانل ✓ قیمت ساندویچ پانل ✓ مزایا و معایب ساندویچ پانل ✓ اجرای نصب ساندویچ پانل 7865 382 0912

فروش و نصب ساندویچ پانل در شمال کشور

ساندوچ پانل ماموت
ساندویچ پانل مقاومت بالایی دارند در نتیجه طول عمر بالایی نیز دارند.
انواع ساندویچ پانل ها از لحاظ رنگ ، رنگهای متنوعی دارند.
ساندویچ پانلها از هر لحاظ مقرون به صرفه هستند و هزینه های اضافی را در پروژه ها به شدت می کاهند .
ساندویچ پانل ها قابل شستشو بوده و از نظر بهداشتی بسیار مناسب می باشند. به همین دلیل استفاده از ساندویج پانل ها در اتاق تمیز بسیار
از ویژگی های ساندویچ پانل ها می توان به سازگاری با اقلیم های مختلف اشاره کرد.
پانل ساندویچ برای تمام مناطق و آب و هوا و شرایط اقلیمی مناسب بوده و قابل اجرا می باشند و بدون نیاز به قالب بندی هستند.
اندویچپانل ها خاصیت انقباض و انبساط خیلی پایینی داشته و در برابر رطوبت بسیار مقاومند.
پانل ها در مقابل آلودگی ، مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. عایق فوم پلی یورتان بسیار در برابر آلودگی مقاوم است .
ساندویچ پنل ها در برابر رانش زمین و زلزله بسیار مقاومت اند و در صورت بروز حادثه دچار آسیب کمتری می شوند و ایمنی بیشتری دارند.
ساندویچ پانل ها در قبال محیط زیست بسیار سازگار هستند. یکی از دلایل این ویژگیدود زا نبودن آن است .
پنل های ساندویچی در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند.
ساندویچ پانل ها عایق اشعه ماوراء بنفش هستند. این می تواند به دلیل استفاده از ورق های آلوزینک نیز باشد
ساندویچ پانل ها در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم هستند. استفاده از لایه ورق آلوزینگ چنین ویژگی را فراهم می آورد.
ساندویچ پانل ها در مقابل حشرات آلودگی میکروبها ، باکتریها به دلیل استفاده از فوم پلی یورتان مقاومند
09123827865
02832222717

بهترین پوشش برای سقف سوله‌ها چیست؟

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹ ق.ظ

بهترین پوشش برای سقف سوله‌ها چیست؟

سوله چیست؟

بهترین پوشش برای سقف سوله‌ها چیست؟

سوله‌ها نوعی از سازه‌های فلزی شیب دار و مثلثی شکل هستند که به دلیل داشتن محیطی بدون ستون میانی و بزرگ در صنعت ساخت و ساز بسیار کاربردی می‌باشند. یکی از دلایل محبوبیت سوله‌ها هزینه کمتر آن‌ها نسبت به یک ساختمان است که در بسیاری از صنایع با توجه به شرایط آب و هوای منطقه می‌توانند گزینه مقرون به صرفه‌ای باشند. امروزه سوله‌ها یکی از ارکان اصلی در ساخت کارگاه‌ها و کارخانجات هستند که با توجه به نوع و کاربردشان می‌توانند طراحی متفاوتی داشته باشند. بیشترین کاربرد سوله‌ها، در سازه‌های صنعتی است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعت سوله سازی، کاربردهای آن‌ها افزایش پیدا کرد، به طوریکه می‌توان گفت امروزه کارخانه و یا کارگاهی را نمی‌بینید که از یک یا چند سوله تشکیل نشده باشد.

بیشترین کاربرد سوله‌ها در ساخت کارخانجات، کارگاه‌های صنعتی و تعمیرگاه‌ها، انواع انبار، سالن‌های ورزشی، پارکینگ مجتمع‌ها، سالن‌های سمینار و همایش، مرغداری‌ها و ... می‌باشد که طبق نوع آن‌ها از اجزای مختلف و ابعاد متفاوتی تشکیل شده‌اند. برای ساخت یک سوله مقاوم، انتخاب متریال و قطعات تشکیل دهنده آن حائز اهمیت است که یکی از این اجزا پوششی است که سقف و دیوارهای یک سوله را پوشش می‌دهد. از آنجایی که اغلب سوله‌ها جهت نگهداری محصولاتی خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند، مقاومت سوله و اینکه عایق مناسبی در برابر نفوذ رطوبت و یا گرد و غبار باشد اهمیت دارد، بنابراین نوع پوشش سوله یکی از نکاتی است که باید هنگام ساخت به آن توجه شود.

مزایای سوله‌ها در صنعت ساخت و ساز

وزن کم سوله

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سوله‌ها، وزن کمتر آن‌هاست که دلیل آن عناصر و قطعات سبک در آن‌ها و البته مقاوم می‌باشد. به همین دلیل، ساخت و اجرای سوله‌ها زمان زیادی به خود اختصاص نداده و برای سازندگان راحت‌تر خواهد بود در نتیجه هزینه کمتری را نیز شامل می‌شوند.

طول عمر بالا

بهترین پوشش برای سقف سوله‌ها چیست؟

این نوع سازه‌ها به دلیل نوع مصالحی که در آن‌ها استفاده می‌شود، دارای کیفیت بالایی هستند، بنابراین در برابر انواع حوادث طبیعی و شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بهتری دارند و مدت بیشتری عمر می‌کنند.

وسیع بودن سوله‌ها

این نوع سازه‌ها علاوه بر سبک بودن و طول عمر بالا، می‌توانند با وسعت زیادی ساخته شوند و فضای بیشتری را نسبت به ساختمان‌های سنگین در اختیار شما قرار دهند که حتی بتوانید عملیات حمل و نقل را درون سازه هم انجام دهید.

نوع پوشش سوله‌ها چیست؟

امروزه سرعت در ساخت و مقرون به صرفه بودن هرگونه سازه‌ای که با کاربری انبار جهت ذخیره کردن انواع محصولات مانند : کشاورزی، مواد غذایی، لبنی، دارویی، بهداشتی، سلولزی، شیمیایی، صنعتی، نظامی و یا نگهداری تجهیزات، دستگاه‌ها و ابزارآلات صنعتی و ... استفاده می‌شود، بسیار حائز اهمیت است از آنجا که ساخت و بنا کردن چنین سازه‌هایی عموما با استفاده از سوله‌های فلزی انجام می‌شود، لذا استفاده از روش‌هایی که ضمن رعایت استانداردهای لازم، باعث سبک‌تر کردن وزن سوله و سرعت در اتمام کار گردد که نهایتا به اقتصادی‌تر شدن ساخت سوله کمک قابل توجهی می‌کند، توسط کارفرمایان، طراحان و مجریان مورد تایید قرار می‌گیرد.

بهترین متریال جهت پوشش دیوارها و سقف سوله، ساندویچ پانل است. بدیهی است استفاده از ساندویچ پانل در پوشش دیوارها و سقف سوله‌ها بسیار سبک‌تر از استفاده از مصالح ساختمانی مانند آجر یا بتن می‌باشد، همچنین با توجه به اینکه ساندویچ پانل‌ها مصالحی هستند که در برابر حشرات و موجودات موذی و نیز امکان رشد قارچ و باکتری‌ها بسیار مقاوم می‌باشند و از نفوذ و رشد آن‌ها به داخل سازه به طرز قابل توجهی جلوگیری می‌کنند، رویکرد استفاده از ساندویچ پانل‌ها در پوشش دیوارها و سقف سوله‌ها همگانی شده است .

بهترین پوشش برای سقف سوله‌ها چیست؟

استفاده از ساندویچ پانل‌های دیواری به جای مصالح سنتی، علیرغم بالا بردن استانداردهای بهداشتی، باعث افزایش استفاده بهینه از فضاهای موجود و همچنین قفسه بندی‌های انبار می‌گردد و ساختار ساندویچ پانل باعث محفوظ ماندن کالاها از شرایط بد آب و هوایی مانند برف و باران، سرما و گرما و باد و بوران می‌شود.

شایان ذکر است، شرکت دنیای ماموت قابلیت تولید ساندویچ پانل‌های مخصوص انبارهایی با قابلیت استریل شدن و کاملا بهداشتی را در طرح پانل‌های دیواری به صورت دورو صاف جهت جلوگیری از رشد باکتری دارد.>همچنین سوله‌هایی با کاربری‌های مختلف منجمله: سالن‌های ورزشی، فروشگاه‌ها، تعمیرگاه، تالارها، ‌کارخانجات و کارگاه‌های صنعتی، آشیانه‌های هواپیما، مرغداری و دامداری‌ها، پارکینگ‌ها و... را می‌توان با ساندویچ پانل‌ دیواری و ساندویچ پانل سقفی دنیای ماموت پوشش داد.

در حین ساخت سوله به چه نکاتی باید توجه کرد؟

محل قرارگیری سوله و شرایط منطقه، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید قبل از ساخت سوله به آن توجه کافی شود. از آنجایی که ساخت و طراحی سوله‌ها کاملا تخصصی بوده و نیازمند دانش کافی می‌باشد، باید توسط متخصصین در این حوزه انجام شود تا از خسارات جبران ناپذیر در آینده جلوگیری شود. سایر نکات مهمی که لازم است در حین اجرای ساخت سوله‌ها مورد توجه قرار بگیرند عبارتند از:

انتخاب پوشش مناسب برای دیوارها و سقف (ساندویچ پانل یکی از پرکاربردترین مصالح پیش ساخته در این زمینه است)

درصد شیب سقف سوله

 ارتقاع دیوارها

ساخت انواع سوله، با اینکه از مزایای بسیاری نسبت به ساختمان‌ها و مصالح سنتی دارد، اگر از متریال و مصالح مناسب ساخت یک سوله استفاده نشود، ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدامی جهت ساخت انواع سوله، با متخصصین در این حوزه مشورت کرده و مشاوره‌های لازم را جهت اجرای پروژه دریافت کنید.

7865 382 0912

2717 3222 028

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی